چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

سایت فروش لپ تاپ استوک و راهنمای خرید لپ تاپ ارزان دست دوم

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

سایت فروش لپ تاپ استوک و راهنمای خرید لپ تاپ ارزان دست دوم

۲۷۵ بازديد

لپتاپ 15 اینچی اچ پی مدل Pavilion 15-bc414nq-A از پردازنده Core i5 8250U با کش 6 مگابایتی، رم 8 گیگابایتی، پردازنده گرافیکی 4 گیگابایتی (NVIDIA GTX1050) و حافظهای با ظرفیت یک ترابایت استفاده میکند. سایت فروش لپ تاپ استوک لپتاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad 520 - F از پردازنده Core i5 8250U با کش 6 مگابایتی، رم 8 گیگابایتی، پردازنده گرافیکی 4 گیگابایتی (NVIDIA MX150)  و حافظهای با ظرفیت یک ترابایت بهره میبرد. لپتاپ 15 اینچی اچ پی مدل DA0115 nia از پردازنده Core i7 8550U با کش 8 مگابایتی، رم 8 گیگابایتی، پردازنده گرافیکی 4 گیگابایتی (NVIDIA MX130 DDR3 dedicated) و حافظهای با ظرفیت یک ترابایت استفاده میکند. لپتاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook R542UR - E از پردازنده Core i5 8250U با کش 6 مگابایتی، رم 12 گیگابایتی، پردازنده گرافیکی 4 گیگابایتی (NVIDIA 930MX GDDR3) و حافظهای با ظرفیت یک ترابایت بهره میبرد. لپ تاپ 15 اینچی اچ پی مدل da0055nia - B از پردازنده Core i5 8250U با کش 6 مگابایتی، رم 8 گیگابایتی، پردازنده گرافیکی 4 گیگابایتی (NVIDIA MX130) و حافظهای با ظرفیت یک ترابایت بهره میبرد.

  • کانسپت دی (ConceptD)
  • حمل و استفاده آسان در هر مکان و موقعیتی که هستید
  • پردازنده : Intel Core i7-1185G7
  • قیمت: 40400000 (اردیبهشت 1401)

لپ تاپ های 14 اینچی همیشه با هدف حمل آسان طراحی می شوند. معمولا در اکثر لپ تاپ های 14 اینچی خبری از دی وی دی رایتر یا پردازنده های سری قدرتمند نیست. الایت بوک 840 جی وان، محصول سال 2014 اچ پی با طراحی دلنشین و سخت افزار نسبتا مناسبت است. اکنون که این مقاله را می خواهید ما در سال 2017 هستیم اما به جرات می توان گفت این دستگاه هنوز هم قدرتمند و کاربردی است ! دستگاه های 14 اینچی برای تولیدکنندگان بسیار محبوب تر از نوت بوک های کوچکتر و یا بزرگتر از این سایز، مخصوصا برای محیط های تجاری است. در نتیجه تقریبا هر سازنده اغلب چندین دستگاه در این سایز ارائه می دهد و کمپانی HP نیز از این قائده مستثنا نیست. اجازه بدید با مقایسه کوتاه 840 با یکی دو دستگاه شروع به کار کنیم. نام الایت بوک همیشه برای اچ پی نشان دهنده یک محصول برتر بوده است.

با این حال، سیستم مذکور در مواجهه با بسیاری از اپلیکیشنهای ویندوز ضعیف عمل میکند و قادر نیست از چنین وضوح تصویری پشتیبانی کند. برای مثال، نرم افزارهای سوم شخص معمولا با چنین پیکسلهای زیادی اختلال پیدا میکنند و در بعضی از ابزارها، اندازه نوشته ها بیش از حد کوچک میشود. به مدد سطح روشنایی ۲۴۸ نیت و نسبت کنتراست ۱۱۲۷:۱، از نمایشگر اچ پی به راحتی در اتاقهای پرنور میتوان استفاده کرد. دقت رنگ این سیستم ۳.۷۳ است و همین امر باعث برتری این سیستم نسبت به Dell M3800 شده است. دمای رنگ سیستم HP نیز ۷۷۲۱ است که نسبت به رقیب ها سردتر است. کیفیت صوتی اسپیکرها نیز در حد مطلوبی است، با این حال نمیتوان آنها را با سیستمهای مخصوص رسانههای صوتی- تصویری مقایسه کرد. پردازنده Core i5- 4340M از چهار هسته Hyper- threaded و سرعت کلاک ۲.۹ گیگا هرتز تشکیل شده است که در حالت توربو سرعت آن به ۳.۹ گیگاهرتز میرسد. به این ترتیب تراشه به کار رفته در لپ تاپ اچ پی از تراشه به کاررفته در سایر رقبا سرعت بالاتری دارد.

  1. حافظه رم: 8 گیگابایت از نوع DDR4 با قابلیت ارتقا
  2. لپ تاپ استوک Lenovo سری YOGA
  3. دومین نکته در مورد عمر باطری لپ تاپ میباشد
  4. CPU: Apple M1
  5. لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Tablet
  6. Graphics: NVIDIA Quadro P5200 professional graphics

سری های TUF, ROG منجر گردیده است تا برند ایسوس جزئی از اتخاذ های ابتدایی برای گیمرها باشد. البته در حیطه بازی برندهای دیگر هم تلاش های به سزایی نموده است. ولی تنوع محصولات ایسوس بسیار بالا میباشد و دست شما به جهت اتخاذ با هزینه های گوناگون بازتر خواهد بود. حال آن که این کلّیه ی ماجرا نخواهد بود. ایسوس از جمله بهترین برند لپ تاپ دنیا میباشد. چرا که مازاد بر سری بازی، لپ تاپ هایی را ویژه طراحان و مهندسان با دو عدد صفحه نمایش تولید نموده تا عملیات طراحی بسیار راحت تر و بهتر پیش برود. این یک فناوری منحصر به فرد در عالم دیجیتال به شمار میرود. به نظر تنها ایراد لپ تاپ ایسوس در این موضوع خلاصه میشود که آن نیز دارای قیمت بالایی است. بهترین مارک های لپ تاپ کدام اند؟ ، لپ تاپ برند اِم اِس آی حاوی بیشترین مقدار کیفیت ساخت در میان لپ تاپ های موجود در بطن بازار کنونی است.

سیاستهای حفاظتی این گونه سایت ها به نفع خریدار است، بنابراین اگر لپ تاپ در شرایط بدتر از آنچه انتظار درید باشد و یا اصلاً کار نکند، فروشنده باید با هزینه خود بازپرداخت را انجام دهد. همجنین در برخی دیگر از سایت ها به شما این امکان را می دهد که وقتی خرید می کنید، برای ایمن سازی خرید خود باید ترتیبی دهید که خودتان لپ تاپ را آزمایش کنید. اگر واقعاً نمیتوانید این کار را انجام دهید، باید سعی کنید پول را از طریق پی پل پرداخت کنید، زیرا این کار از خریدار محافظت میکند. لپ تاپ ارزان دست دوم پرداخت هزینه لپ تاپ دست دوم از طریق حواله بانکی توصیه نمی شود، زیرا پس از انجام پرداخت، بازگرداندن آن دشوار است. یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید لپ تاپ دست دوم این است که باید شخصاً لپ تاپ را بررسی کنید، زیرا بررسی کامل بدنه ضروری است. باید مطمئن شوید که قاب لپ تاپ عاری از ترک و آثار ضربه باشد. همچنین، پیچ های از دست رفته، لولاهای شل و هر گونه بی نظمی دیگر را بررسی کنید.

تمرینات طنابزنی بیشتر روی قلب تاثیر دارد و به تقویت سیستم قلب و عروق و همچنین افزایش استقامت بدن کمک میکند. اشلی بایدن دختر اول جدید ایالات متحده کیست؟ ازدواج جان سینا با دختر ایرانی! روانشناسی رنگ ها ؛ ذهن و روان شما چند ساله است؟ ببینید ؛ لوکسترین وانت پیکان جهان به قیمت نیممیلیارد تومان! ببینید ؛ مقاومت دیدنی پل هلیلرود مقابل سیل در جیرفت؛ سازهای 47 ساله! ببینید ؛ تصویری عجیب از قلیان کشیدن یک پیرمردی وسط سیل و باران در بوشهر! ببینید ؛ وضعیت دیشب خیابانهای شیراز؛ غرق شدن ماشینها در آب! نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟ ارز دیجیتال هلیوم چیست؟ بهترین برند ورق پلکسی گلاس چه برندی می باشد؟ شرایط نگهداری ژل رویال به چگونه است؟ میخچه پا: از علت تا درمان و جراحی! فواید روغن نارگیل برای پوست نوزاد چیست؟ طراحی حرفه ای وب سایت چه مزایایی را برای کسب و کارها به همراه دارد؟ ببینید ؛ وضعیت دیشب خیابانهای شیراز؛ غرق شدن ماشینها در آب!

  • دو تا از سه پورت USB Type-A این لپ تاپ دارای سرعت 2.0 میباشد
  • USB / USB نوع A و C
  • نمایشگر: 16 اینچی رتینا با تنظیمات True Tone
  • حافظه داخلی: 2 ترابایت از نوع SSD
  • تست قطعات کامپیوتری
  • Hard:512 GB(SSD M.2 NVMe)
  • ابعاد 41.4 × 26.9 × 3 cm
  • حافظه رم: 12 گیگابایت از نوع DDR4

کلید های این تاچ پد در پایین تاچ پد قرار دارد. سطوح پایه های نرم هنوز احساس برجسته ای را نشان می دهد. این مورد در برابر ذرات گرد و غبار و اثر انگشت کاملاً مقاوم است. ثبات این کیس اثبات شده است. ما می توانیم تحت فشار انتخابی تغییر شکل جزئی ایجاد کنیم که تا حدودی باعث ایجاد صداهای خفیف نیز می شوند. با این حال ، تصور کلی حتی از نظر کارنامه رضایت بخش است. این نمایشگر فقط به دلیل طراحی خود دارای زاویه باز محدود (135 درجه) است. با این وجود ، این یک چیزی است که برای یک نوت بوک جایگزین دسک تاپ روی میز کافی است. این واقعیت که صفحه نمایش برای حالت بسته چفت ندارد ، با توجه به اندازه دستگاه نیز قابل تحمل است. سیستم های بی سر و صدا اغلب با درجه حرارت زیاد مورد نیاز است زیرا از این طریق می توان گرمای اضافی را از محیط خارج کرد و بدون آنکه فن را در حداکثر سرعت خود نگه داشت.

  • پردازنده INTEL CORE I7
  • نمایشگر ViewSonic
  • اشتراک در این موضوع…
  • شاسی مقاوم
  • مناسب کارهای اداری و مدیرتی
  • پردازنده و RAM مناسب لپتاپ دانشجویی
  • نمایشگر لمسی ضد بازتاب نور Infinity Edge
  • ارتباط با ما

محصولات Lenovo لنوو چیست ؟ در حال حاضر اولین محصولی که شرکت لنوو رو محبوب و مشهور کرده ، لپ تاپ هست . لپ تاپ هایی که پا به پای رقیبان سرشناس خودشون مثل فوجیتسو ، اچ پی ، ایسوس ، دل و … راه میان و حتی شاید یه جاهایی بهتر از اونها هم باشن . تبلت لنوو هم کم کم داره تو بازار سری بین سرها در میاره و تبلیغاتش رو هم فکر میکنم زیاد دیده باشید . از مدل های معروف لپ تاپ های Lenovo میشه به مدل Z500 و G580 اشاره کرد که چند وقتیه سر زبون ها افتاده و خداییش هم لپ تاپ های خوبی هستن . پیشنهاد میکنم پست ” بررسی انواع لپ تاپ لنوو و شناسایی آنها از روی مدل ” رو بخونید . لنوو تبلت هم میسازه . لپ تاپ استوک ارزان قیمت تبلت اندرویدی و تبلت ویندوزی که تبلت های ویندوزی معمولا با نام Thinkpad و تبلت های اندرویدی با نام Ideatab معرفی میشن . تبلت های ویندوزی به خاطر معماری x86 در پردازنده هاشون گرون تر به فروش می رسن .

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.