جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی و معرفی تجهیزات رادیولوژی دندانپزشکی

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی و معرفی تجهیزات رادیولوژی دندانپزشکی

۱۷۳ بازديد

7برای جابجایی فیلمها باید گوشه های جعبه را گرفته و از فشار امدن به جعبه جلوگیری کرد . آلودگی افزایش خواهد یافت . کارخانه درجه حرارت 18-210cرا برای مواد بیش از سه ماه پیشنهاد می کنند . حرارت به 150cرسید، باید قبل از استفاده دمای آن به دمای پیشنهاد شده برگردد . داشت که در معرض تابش نورخورشید نباشد . فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی انبار فیلمها نباید هیچ پنجره ای به سمت نورخورشید داشته باشد . برابر گرمای ناشی از نورخورشید عایق بندی باشد . 5رطوبت نسبی زیاد : برای ان منظور کارخانه فیلمها را در بسته هایی از جنس پلی استیلن بسته بندی می کند . کاملاً کنترل شده و رطوبتی در حدود % 30-65انجام می شود . این بسته بندی تا زمانی ارزش دارد که جعبه فیلم بازشود . پیشنهادی رطوبت نسبی انبار %50می باشد . ها باید به گونه ای باشد که هوا از زیر و بالای آن عبور کند . از این صنایع را داشته باشد . در غیراینصورت باید دیوار، سقف و کف عایق بندی شود .

  • روشهای نوین جهت تست آی سی های روی برد
  • صندلی یونیت دندانپزشکی
  • دستگاه لایت کیور
  • انواع مواد بیس و لاینر
  • کاهش پرتو
  • پلایر ارتودنسی لوپر (139) 245,000 تومان

اگر دندان شما پوسیدگی قابل مشاهده داشته باشد، دندانپزشک ممکن است از نوک تیز این ابزار برای بررسی این حفره یا پوسیدگی استفاده نماید. این ابزار شبیه ابزار قرون وسطایی است اما یک ابزار پیشگیرانه در دندانپزشکی می باشد. در حالی که انبرک دندانپزشکی برای برداشتن جرم ها و پلاک های مختصر دندانی به کار می رود، اسکالر برای برداشتن جرم ها و پلاک های انباشته شده بزرگ تر کاربرد دارد. بیشتر بیمارانی که به جرمگیری دندان نیاز دارند، مشکلات شدید تری در لثه نیز دارند اما همه افراد درجات مختلفی از انباشتگی جرم و پلاک ها بر روی دندان خود دارند. زمانی که شما می خورید و می آشامید، ذرات ریز مانند شکر و اسید ها به دندان ها می چسبند و باکتری هایی ایجاد می شوند. این باکتری ها برای دندان مضر است و باعث پوسیدگی دندان می شوند. با این که مسواک کردن و کشیدن نخ دندان می تواند برخی از این پلاک ها را تمیز کند اما در برخی موارد برای پاک کردن جرم های روی دندان باید از این ابزار کمک گرفت.

این ماده هر نوع لک، پوسیدگی، خردشدگی، فاصله دندانها و … را از بین می برد. بدون شک، تمام افرادی که قصد لمینت دندان دارند نگران قیمت و هزینه های آن هستند. اما مرکز ایمپلنت و لمینت با ارائه طرحی این مشکل را برطرف کرده تا علاقه مندان بتوانند بدون هیچ نگرانی اقدام به لمینت و زیباسازی دندان های خود کنند. این مرکز با پیشنهاد طرح لمینت اقساطی با ارائه 6 تا 8 فرقه چک این امکان را برای مراجعه کنندگان فراهم نمود که لمینت دندان خود را به صورت قسطی انجام دهند. بدین صورت هیچ فشار مالی در این زمینه به آن ها وارد نخواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید. البته همان طور که اشاره نمودیم قیمت لمینت دندان قسطی اصلا ثابت نیست و برای اینکه از قیمت دقیق آن مطلع شوید بهتر است با کارشناسان ما در این زمینه تماس بگیرید. این کارشناسان در سریع ترین زمان ممکن، پاسخ سوالات شما را داده و مشاوره های لازم در این زمینه را به شما ارائه می دهند.

این وسیله اتوکلاو است که به دندانپزشکان امکان استریل کردن ابزار مختلفشان را میدهد. در واقع اتوکلاو با کمک فشار و گرما سبب میکروب زدایی ابزار شده و آنها را ضدعفونی میکند. استریل کردن در این دستگاه شامل ابزار خاصی میشود و در استفاده از آن محدودیت وجود دارد. از آنجایی که کار و حرفه دندانپزشکی با میکروبها و آلودگیهای دهان و دندان سرو کار دارد، نمیتوان ضدعفونی کردن ابزار را بیخیال شد، اینکار دور از اخلاق حرفهای است. برای اینکه دندانپزشکان بتوانند به راحتی ابزار خود را میکروب زدایی کنند، این دستگاه وجود دارد و میتواند به راحتی در اثر فشار و گرمایی که به ابزار وارد میکند، باعث استریل شدن آنها شود. لازم به ذکر است که علت محدودیت استفاده از اتوکلاو به سبب عدم توانایی برخی ابزار در تحمل گرما و فشار است. یعنی ابزاری وجود دارند که نمیتوانند گرما و فشار ناشی از این دستگاه را تحمل کنند. بنابراین باید بهترین اتوکلاو دندانپزشکی را انتخاب کنید.

2- سعی کنید از حالت اتوماتیک دوربین خود استفاده نکنید . معمولا تنظیمات مود اتوماتیک که توسط کارخانه برنامه ریزی شده است ، بهترین تصویر رابه شما نخواهد داد . 3- بک گراند تصویر را ( مخصوصا اگر از چهره ی بیمار عکس می گیرید ) طوری انتخاب نکنید که نگاه های بیننده را از سوژه اصلی منحرف کند . رنگ سفید می تواند گزینه ی خوبی می تواند باشد . 4- سعی کنید از دیافراگم های بسته ( یا عدد بالا برای دیافراگم ) استفاده کنید . چون باعث افزایش عمق میدان (depth of field) خواهد شد و قسمت های زیادی از تصویر در حالت فوکوس قرار می گیرد . تجهیزات دندانپزشکی دست دوم تهران برای داخل دهان از بسته ترین دیافراگم ( بالاترین عدد ) استفاده کنید . برای عکسبرداری از صورت و گردن دیافراگم متوسط ، مثلا هشت می تواند مناسب باشد . در نظر داشته باشید که معمولا در بازترین و بسته ترین دیافراگم لنزها از کیفیت تصویر کاسته می شود .

کفپوش خودرو از جنس فرش یا موکت نباشد و حتیالامکان پوششی یکپارچه و بدون درز داشتهباشد. ذ ـ در حین حمل و نقل و در زمان عدم استفاده قسمت بار قفل شود. ماده56 ـ در مواردی که زمان نگهداری یا حمل طولانیتر از زمانهای مندرج در ماده (46) است، باید از کامیونهای با سیستم سردکننده استفاده کرد. ماده57 ـ از مسیرهای کم ترافیک و کم حادثه برای رساندن پسماند به محل امحا استفاده شود. تبصره ـ حمل و انتقال پسماند پزشکی توسط پست ممنوع است. ماده59 ـ حمل پسماند، صرفاً به مقصد نهایی مشخصشده در مجوز و بدون اتلاف زمان صورت پذیرد. ماده60 ـ جابجایی و حمل و نقل پسماندهای تفکیکشده پزشکی ویژه با پسماندهای عادی ممنوع است. ماده61 ـ انتخاب روش بیخطرسازی و امحـای پسماندهای پزشـکی ویژه بستـگی به عوامل مختلفی از جمله نوع پسماند، کارایی روش ضدعفونی، ملاحظات زیست محیطی و بهداشتی، شرایط اقلیمی، شرایط جمعیتی، میزان پسماند و نظایر آن دارد.

این نوع بریس ها جز پرکاربرد ترین بریس ها می باشد که از استیل ضد زنگ گرید بالا ساخته می شود. این بریس های فلزی، امروزه کوچک تر و زیبا تر و راحت تر است. به این بریس ها، بریس شفاف نیز گفته می شود. بریس های سرامیکی از مواد شفاف تهیه می شود، این بریس ها به دلیل ظاهر زیبا و عدم جلب توجه باعث شده است که طرفداران زیادی داشته باشد. تجهیزات رادیولوژی دندانپزشکی به بریس لینگوال، زبانی نیز گفته می شود.  ارتودنسی پشت دندانی جدید ترین نوع بریس فلزی می باشد که به سطوح پشتی دندان ها متصل می شود. این بریس ها برای دیگران قابل مشاهده نمی باشد. مجموعه ای از پلاک ها یا الاینر های شفاف که با شبیه سازی ریانه ای ساخته می شود، در این نوع ارتودنسی استفاده می گردد. فیس ماسک : جهت تحریک کردن رشد فک بالا به سمت پایین و جلو مورد استفاده قرار می گرد.

5) زیر دستی : زیر دستی صندلی دندانپزشکی نیز در قسمت چپ دستگاه نصب می گردد تا بیمار بتواند از قسمت راست به راحتی در روی صندلی قرار گیرد. 6)سیستم الکتریکی و سیستم پنوماتیکی صندلی: حرکات صندلی بر حسب نوع یونیت به دو صورت کنترل می شود :1) سیستم الکتریکی : در داخل صندلی دو الکتروموتور قرار دارد که معمولا با ولتاز 220 ولت متناوب یا 24 ولت DC کار می کنند و باعث تغییر ارتفاع و تغییر زاویه پشتی می شود. جریان الکتریکی پس از عبور از میکروسوئیچ های مرتبط وارد برد اصلی کنترل صندلی می شود , یک موتور پشتی و موتور دیگر صندلی را کنترل می کنند . موتورها به اهرمی وصل هستند که با حرکت موتور این اهرم چرخیده و به جلو و عقب رفته و با برخورد زائده های انتهایی آن به میکروسوئیچ ها حرکت متوقف می شود. معمولا با انجام یک سری تنظیمات می توان دامنه حرکات صندلی را معین نمود .

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.