پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی از سایت شاوینو

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی از سایت شاوینو

۱۶۳ بازديد
راهنمای خرید تلویزیون شیائومی از سایت شاوینو

xiaomi tvسپس گزینه keyboard و keyboard settings را انتخاب نمایید. در مرحله بعد در قسمت language باید تیک گزینه ی use system language را بزنید. تا قادر به اضافه کردن زبان دیگری به کیبورد تان شوید. 5) بعد از آن در قسمت بعدی زبان Arabic-egypt را فعال نمایید. شما با انجام دادن این کار میتوانید زبان عربی مصری را در کنار زبان انگلیسی در بخش long beach به راحتی مشاهده نمایید. در صورتی هم که به تایپ فارسی نیازمند بودید علامت کره زمین را فشار داده تا زبان کیبورد تان به عربی تبدیل شود. برای تایپ کردن حروف فارسی شما باید به صورت مثال روی کلمه “ب” فشار دهید تا بتوانید کلمه “پ” را تایپ کنید. و مثلاً برای نوشتن حرف “ژ” بایستی روی حرف “ز” کلیک نمایید تا برای شما ظاهر شود. مقایسه تلویزیون شیائومی با سامسونگ کدام بهتر است ؟ بررسی تلویزیون شیشه ای شیائومی ؛ تلویزیون شفاف چگونه کار می کند ؟ تلویزیون کریستال سامسونگ چیست ؟ چگونه گوشی شیائومی را به تلویزیون وصل کنیم ؟ یکی از روش های اتصال گوشی شیائومی به تلویزیون از طریق کابل USB است . به صورت بی سیم هم امکان اتصال گوشی به تی وی فراهم است که از طریق Screen Mirroring می باشد . مشکلات تلویزیون شیائومی کدامند ؟ یکی از معایب و مشکلات تلویزیون شیائومی حجم صدای نسبتا محدود ، تنوع کم در مدل ها ، همچنین محدودیت در تعداد پورت وجود دارد. اما با این وجود از قیمت های مقرون به صرفه ای برخوردار است .

بررسی دو برند معتبر شیائومی و سونی، کدام بهتر است؟ سیستم عامل اندروید Android در سونی بهتر است یا شیائومی؟ مزایا سیستم صوتی تلویزیون سونی در مقایسه با تلویزیون شیائومی؟ بررسی دو برند معتبر شیائومی و سونی، کدام بهتر است؟ فرق تلویزیون شیائومی با سونی و مقایسه این دو برند معتبر ما را به سمت انتخابی بهتر میبرد. این دو مارک هر دو قدمتی چندین ساله دارند که به امکانات و قابلیتهای خود هر ساله افزودهاند و در حال رقابت با دیگر کمپانیهایی همچون ال جی و سامسونگ هستند. کمپانی سونی به نسبت شیائومی طول عمر بیشتری دارد که در بازار جهانی هم بیشترین سهم فروش را به خود اختصاص داده است. در ادامه از لحاظ کیفیت و امکانات بیشتر آنها را بررسی خواهیم کرد. یکی از مواردی که در خرید تلویزیون بسیار اهمیت دارد، کیفیت مطلوب تصویر است. هنگام مقایسه تلویزیون شیائومی با سونی متوجه میشویم که سونی کیفیت تصویر بهتر و مطلوبتری را ارائه کرده است.

  • مشاهده » دانلود کاتالوگ تلویزیون ال جی
  • پایه دیواری ثابت تلویزیون TV wall mount ۲۸۰٬۰۰۰ تومان
  • تلویزیون 2020 شیائومی LED TV 4S
  • ورودی های محدود با استاندارد های متوسط
  • بهره گیری از فناوری AQUOS
  • قبلا از این محصول استفاده کرده اید ؟

xiaomi tvهمچنین مجموعه مزایای صوتی و پخشی نظیر سیستم صوتی فراگیر Surround sound system و فناوری Dolby digital plus، خروجی هدفون و … آن را به ابزاری کارآمد باقدرتی ورای تصور بدل ساخته است که بسیاری را حتی به قیمت پرداخت مبالغ بالا به خرید آنها ترغیب میکند. 6 حالت متفاوت صدا که در این تلویزیونها تعبیهشده، خریداران را به یک لوازم الکتریکی هوشمند هدایت نموده است. همچنین سرعت حرکت بالای فریمهای 60 هرتز، ورودی ویدیوی کامپوزیت (av) و … نیز توانستهاند، قیمت این تلویزیون شیائومی را بااینوجود در حدی ایدئال نگهدارند. اگرچه اندازه و سایزبندی مهمترین بخش یک خرید را به خود اختصاص نمیدهند، اما اولین معیاری هستند که در چشم خریداران جلوه میکنند. ازاینجهت زمانی که قصد تهیه یک تلویزیون رادارید تطابق آن با فضا و زیبایی طراحی ظاهریاش بهاندازه قیمت مهم است. به همین دلیل در بررسی قیمت تلویزیون شیائومی 65 اینچ، ابعاد، زیبایی، تجهیزات و … همگی در کنار هم باید موردتوجه قرار گیرند تا نمونهای ارزنده انتخاب شود.

240V، قابلیت OK Google دارد.

تلویزیون شیائومی 65 5X سری ایکس یکی از بهترین های کمپانی شیائومی است. این تلویزیون در سال 2021 در کشور هند در چند سری سایز تولید شده است و همه اینچ ها در بازار موجود میباشد. کمپانی های زیادی در زمینه تولیدات سیستم های صوتی و تصویری فعالیت دارند. از ویژگی های تلویزیون شیائومی 5X میتوان گفت دارای صفحه نمایش LED و کیفیت تصویر UHD 4K است. رنگ این تلویزیون مشکی است. تلویزیون شیائومی 65 5X دارای صفحه نمایش 65،43،50،55 اینچ و سیستم عامل اندروید 10 است و زاویه دید 178 درجه دارد. 240V، قابلیت OK Google دارد. از دیگر ویژگی های تلویزیون 65 اینچ شیائومی 5X میتوان به همراه داشتن ریموت کنترل، باطری دفترچه راهنما، کابل برق و پایه اشاره کرد. اندازه قاب تلویزیون باریک است، قابل اتصال به دیوار، ابعاد خالص 8.71×72.6×124.4، منو فارسی، رنگ مشکی، کنترل جادویی، کشور سازنده هند، زمان پاسخ دهی سریع است، کلید روشن، خاموش دارد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش LED و کیفیت تصویر 4K است.

تلویزیون شیائومی

xiaomi tvاین تلویزیون با سایز 55 اینچ راحت میتواند فضاهای بزرگ را پوشش دهد. صفحهنمایش تلویزیون شیائومی نیز با فاصله بسیار کمی که از قاب آن دارد همراه با زاویه دید مناسب برنامهها را به نمایش میگذارد. از دیگر خصوصیات طراحی تلویزیون شیائومی میتوان به پایههای دو شاخهای آن اشاره کرد. این پایهها هم نقش دکور دارند و هم اینکه با جدا کردن آنها از ال ای دی میتوانید تلویزیون را به وسیله براکت بر روی دیوار قرار دهید. طراحی ورودیها و درگاههای ارتباطی نیز بر روی پشت LED تعبیه شدهاند که اگر به پشت این ال ای دی نگاهی بیندازید پورتهای USB و HDMI را بر روی آن مشاهده میکنید. کمپانی شیائومی نیز مانند شرکتهای سونی، سامسونگ و ال جی از کیفیت تصویر 4K برای تلویزیونهای بالارده خود استفاده کرد تا از این طریق بتواند کاربران خوش سلقه را به سمت محصولات خود جذب کند. همانطورکه در بخشهای قبلی نیز اشاره کردیم تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP به عنوان یک ال ای دی بالارده این شرکت تولید شده از همین رو کیفیت تصویر 4K سزاوار آن است.

برند شیاومی تلویزیون های خود را در سایز ۳۲ اینچ تا سایز ۷۵ اینچ در اختیار کاربران قرار می دهد. حال شما می توانید به آسانی با توجه به محیط و فضایی که قرار است تلویزیون را در آن قرار دهید، مناسب ­­ترین سایز تلویزیون شیائومی را خریداری کنید. از آنجا که اکثر خانه های امروزی آپارتمان هستند و متراژهای کمی دارند، خرید تلویزیون شیائومی در سایزهای ۴۳ تا ۴۶ پیشنهاد می شود. اما در صورتی که از فضای بسیار بزرگ برخوردار هستید، تلویزیون های ۵۲ اینچ به بالا بهترین گزینه هستند. بطور مثال تلویزیون شیائومی مدل l55m5-5asp کیفیت 4k یک انتخاب مناسب برای خانه هایی با فضای بزرگ میتواند باشد. اکثر تلویزیون های جدید شیائومی با ضخامت فوق العاده کم ارائه شده اند. امروزه تلویزیون های جدید شیائومی با ضخامت بسیار کم ارائه شده اند که نمایشگر بسیار فوق العاده ای دارند و ظاهر آن ها مشابه نمونه های اولد می تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل 4s گلوبال باشد. در واقع، ضخامت سری های جدید حدود ۵ میلی متر می باشد که حدود ۴ میلی متر نمای فوقانی آن ها برای جایگاه اتصالات و چیپ و بردها در نظر گرفته شده است.

این تلویزیون فوق العاده دارای سیستم صوتی2 کاناله و 16 وات توان صوتی و 2 بلند گوی 8 واتی است ک صدا سرتاسر خانه را با کیفیتی عالی و شفاف فرا می گیرد و کیفیت صدای این تلویزیون به طور شفاف و عالی است که در فاصله دور صدا بازهم با کیفیت عالی شنیده می شود. تلویزیون شیائومی مدل L55M5-5ARU دارای فناوری Dolby Dts,dolby AUDIO است که به موجبات آن کیفیت صدا بسیار زیاد می شود و صدا کاملا شفاف و واضح پخش می شود و هیچ نویزی وجود خواهد داشت تا کیفیت صوت را کمترکند. این تلویزوین شیائومی مدل L55M5-5ARU دارای بلند گوهایی شیک و جذاب است که طراحی منحصر به فرد و زیبا آن ها به درست کردن دکوراسیون جذاب در خانه شما کمک شایانی می کند. تلویزیون شیائومی مدل L55M5-5ARU دارای پردازنده چهارهسته ای 64 بیتی Cortex A53 است که توانایی پردازش سریع HDR را دارد و تصاویر و محتوا را به طور کلی و سریع مورد پردازش قرار می دهد. تلویزیون شیائومی مدل L55M5-5ARU دارای فناوری ریموت کنترل جادویی یا Magic Remote است. که طراحی شیک و زیبایی دارد و بی سیم و بلوتوثی است که با استفاده از این قابلیت می توان از هر زاویه ای شبکه های تلویزیون را عوض کرد و نیازی نیست کنترل حتما روبروی تلویزیون قرار بگیرد.

همچنین قیمت سری های مختلف با توجه به ویژگی ها و امکانات متفاوتشان، با هم برابر نیستند. شما می توانید با مشاهده قیمت بهترین تلویزیون شیائومی و مقایسه امکانات و مشخصات مدل های مختلف ، مدل و سری مورد نظر خود را با توجه به میزان بودجه ای که در اختیار دارید خریداری کنید. شیائومی از آن دسته از کمپانی هایی است که در زمینه تولید و طراحی انواع تلویزیون های ارزان قیمت و با کیفیت سابقه درخشانی دارد. این کمپانی چینی سری و مدلهای متنوعی را تولید و طراحی کرده تا هر کاربر بتواند با توجه به نیاز خود ، بهترین و مناسب ترین را خریداری کند. بی شک قیمت تلویزیون شیائومی با توجه به مدل و سری متفاوت است. از این رو قبل از خرید تلویزیون شیائومی حتما راهنمای خرید را مطالعه کنید تا بتوانید مطابق با نیاز خود ، مقرون به صرفه ترین مدل و سری و قیمت تلویزیون شیائومی را انتخاب کنید. بهترین تلویزیون شیائومی قیمت های متفاوتی دارد.

  • Afraland - 6 ماه پیش
  • حجم صدای پایین نسبت به سونی، سامسونگ و الجی
  • نام شما *
  • وزن :4 کیلوگرم

شرکت شیائومی جدیدا تلویزیون هایی را روانه بازار کرده است که توانسته اند جایگاه بسیار خوبی را نسبت به سایر برندها برای خود رقم بزنند. قیمت تلویزیون شیائومی هم کمتر از برند های دیگر است و هم از امکانات و کیفیت تصویر بالایی برخوردار است. تلویزیون شیائومی مدل L55M5-5ASP با صفحه نمایش 55 اینچ وارد بازار شده است. 3840 پیکسل ارائه می شود. همچنین قابلیت های ارتقای کیفیت تصویر را دارد و می توان از محتوای کم کیفیت هم بر روی این تلویزیون لذت برد. در این تلویزیون صدا با توان 20 وات ارائه می شود که توسط 2 عدد اسپیکر 10 واتی انتشار می یابد. ویژگی های صوتی چون DTS Decoder را دارد و صدایی همه جانبه را پخش می کند. در این تلویزیون برای ویژگی های هوشمند از سیستم عامل اندروید بهره گرفته شده است که از جدیدترین ورژن اندروید استفاده شده است. A است که مصرف انرژی بسیار کمی را دارد. تلویزیون اسمارت شیاومی L55M5-5ASP مبتنی بر سیستم عامل اندروید می باشد و امکانات و اتصالات هوشمند به واسطه ی این سیستم عامل فراهم می شود.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کالی ناب دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.