چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

کرم صورت حاوی ویتامین C سی گل

مجله آموزشی و تکنولوژی | اخبار روز دنیا از تازه های تکنولوژی | راهنمای خرید لوازم خانگی، لپتاپ استوک، لوازم آرایشی ، دکوراسیون ، پزشکی و دندانپزشکی

کرم صورت حاوی ویتامین C سی گل

۱۶۷ بازديد
کرم صورت حاوی ویتامین C سی گل
  1. عسل: یک قاشق غذاخوری
  2. آب (20 سی سی)
  3. آب لیموترش
  4. قدرت پاککنندگی مناسب
  5. ویتامینهای A و E
  6. پودر جوانهی گندم
  7. حفظ رنگ مو

ویتامین سی یکی از مهمترین نیازهای پوست صورت بوده که می تواند تاثیر چشمگیری در زیبایی و شفافیت چهره افراد داشته بانه لوکس باشد. کرم صورت حاوی ویتامین C سی گل تاثیر مستقیم در تحریک کلاژن های پوستی داشته و ضمن ورود به بافت های زیرین پوست، می تواند روند پیری پوست صورت را به طرز چشمگیری کاهش دهد. یک محصول مناسب برای از بین بردن لک های پوستی که علاوه بر خاصیت آرایشی بهداشتی، دارای خواص دارویی نیز برای سلامت های داخلی و پوست بدن انسان نیز می باشد. این کرم پرطرفدار، حاوی مواد مغذی و ویتامین های مختلف از جمله لیپوزوم، رتینول و اسیدهای لازم جهت کلاژن سازی پوست بوده و می تواند به خوبی از روند ایجاد چین و چروک جلوگیری کند. کرم صورت حاوی ویتامین C سی گل می تواند مقاومت پوست در برابر عناصر محیطی را افزایش داده و شرایط لازم برای بازسازی پوست را فراهم کند. این محصول از خاصیت لایه برداری نیز برخوردار می باشد و خاصیت کشسانی پوست را نیز حفظ می کند. به منظور استفاده از کرم صورت حاوی ویتامین C سی گل توصیه می شود ابتدا مقداری از آن را جهت تست حساسیت مورد استفاده قرار دهید که برای این کار می توانید بر روی بازی خود کرم را بمالید. چنانچه پس از گذشت 24 ساعت حساسیتی احساس نشد، مطابق با دستورالعمل استفاده از این محصول، هنگام شب ابتدا صورت خود را با استفاده از شوینده مناسب شسته و خشک کنید. سپس شروع به ماساژ دادن مقداری از کرم بر روی پوست صورت و گردن خود نمایید. در صورتی که تمایل به استفاده از این کرم در روز دارید، پس از زدن ضدآفتاب بهترین زمان است.

  1. یک عدد زرده تخممرغ
  2. رفع وزی موها
  3. کمک به رفع خارش و التهاب پوست های خشک و آسیب دیده
  4. یکی از دلایل تیرگی پوست نوسانات فشار خون میباشد
  5. پودر پوست پرتقال: دو قاشق غذاخوری
  6. ترشحات بیبو و پنیری شکل

ماسک مو محصولی بسیار موثر در تقویت موهای شما است. همه انسان ها آرزوی داشتن موی پر پشت، خوش حالت، شفاف و مقاوم را دارند. حتما شما نیز افراد بسیاری را دیده اید که هر چه تلاش می کنند موهایشان بلند نمی شود و همواره از وز بودن و گره خوردگی موهایشان شکایت می کنند. ما برای انواع مختلف موهای شما اعم از موهای چرب، رنگ شده، خشک و… ماسک مو مناسب داریم. علاوه بر مو، پوست صورت نیز در زیبایی ظاهری شما نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. توصیه می کنیم به طور مرتب از ژل شستشوی صورت استفاده کنید تا باکتری های موجود در سطح پوست که باعث ایجاد جوش و آکنه می شوند به کلی نابود شوند. استفاده از ماسک مو برای تمام قسمت های مو از جمله ریشه و ساقه ی آن مفید است و به مرور موهای آسیب دیده شما را ترمیم می کند.

چرا شما هرگز یک شامپو را نمی بینید که واقعا کار می کند

ماسک مو یکی از محصولات مراقبت از مو است که حاوی روغن های گیاهی و مواد تقویت کننده ریشه و ساقه مو است. ماسک های مخصوص مو میتوانند به راحتی به کوتیکول مو (بیرونی ترین لایه ساقه مو) نفوذ کنند و عملیات ترمیم، تقویت و آبرسانی را انجام دهند. از این رو برای داشتن موهایی سالم، درخشنده و خوش حالت استفاده از ماسک مو را پیشنهاد میکنیم. اگر از آن دسته افرادی هستید که دائما از سشوار و اتو مو استفاده میکنید و یا موهایتان به دلیل رنگ زیاد و شرایط محیطی آسیب دیده است استفاده از ماسک مناسب موی شما بهترین گزینه برای احیای موهایتان خرید شامپو تریاک ضد ریزش مو والمو  است. در ادامه به فواید استفاده از ماسک مو میپردازیم. جنس موی من چیست؟ برای تشخیص اینکه موهایتان چرب است یا خیر ابتدا به بالش خود نگاهی بیندازید. اگر در هنگام خواب غدد چربی پوست سر شما چربی ترشح میکنند و بالشتان را کمی چرب میکنند به احتمال زیاد جنس موهای شما چرب است. اگر بعد از استحمام و خشک شدن کاملا موهایتان به پوست سرتان دست زدید و هرگونه اثری از چربی مشاهده کردید جنس موهای شما چرب میباشد.

فریب ماسک صورت Don't

آلوئه ورا یکی از ترکیبات بسیار خارقالعاده در رابطه با از بین بردن جوشها و آکنههای صورت میباشد و استفاده از ماسک صورت آلوئه ورا میتواند به شما در این زمینه کمک نماید. این گیاه ضمن برخورداری از ترکیبات ضد التهابی دارای ترکیبات دیگری همچون سولفور و سالیسیلیک اسید نیز میباشد و میتواند در بازیابی پوستهای آسیب دیده از جوش و یا آکنه کمک کند. جو دو سر یا بلغور یکی از گیاهانی است که در دارای خواص بسیار زیادی میباشد و میتوان از این ماده برای ساخت یک ماسک صورت سالم و بدون عوارض جانبی استفاده کرد. سبوس جو غنی از ترکیبات مختلفی همچون: ویتامین E، خانواده ویتامینهای B، مواد معدنی و پروتئینها میباشد و این ترکیبات میتوانند طراوت و شادابی پوست صورت شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. برای ساخت ماسک از جو دو سر تنها کافیست تا این ماده غذایی را به میزان کافی بجوشانید و اجازه دهید تا سرد شود و سپس از آن به عنوان ماسک صورت استفاده نمایید.

5 عصر جدید راه‌ها به شامپو

در حین شستوشوی مو از شامپو خشک کننده استفاده کنید. نرم کننده های با کیفیت حاوی سیلیکون هستند لایه محافظتی روی مو ایجاد می کنند و از احتمال آسیب آفتاب فر شدن مو جلوگیری می کند. همچنین مو را از آسیب وسایل گرمایشی حفظ می کند. مراحل: داخل کاسه ای آووکادو و موز را له کنید تا کاملا با هم ترکیب شود روغن زیتون را بیافزایید. مراحل: داخل کاسه ای مواد را باهم ترکیب و روی سر بمالید البته نوک موها را فراموش نکنید 45 دقیقه بعد با آب سرد و شامپو بدون سولفات بشویید. تخم مرغ حاوی پروتئین است و مو را تغذیه می کند مایونز هم به صاف شدن مو کمک می کند مصرف منظم این ماسک آسیب پروتئینی را درمان می کند. اگر چه ماسکهای مو برای سلامت مو مفید است اما باید مصرف منظم روغن ها را در برنامه بگنجانید، موها را قبل از خواب روغن مالی کنید و صبح بشویید. مراحل: روغن را چند ثانیه ای گرم کنید و روی مغز سر ماساژ دهید همینطور روی نوک مو و قسمت های آسیب دیده بمالید و بعد از 45 دقیقه با آب سرد و شامپو بدون سولفات بشویید.

همچنین حاوی ویتامین C، E و B-12، اسید فولیک و کولین است که در تقویت ساختار و تغذیه مو بسیار موثر هستند. در کنار این ماسک مو، نوع دیگری از ماسکهای برزیلی بوتاکس مکسی که بهترین ماسک مخصوص موهای دکلره شده میباشد؛ میتواند با افزایش نفوذ کراتین به ساقه مو باعث ترمیم و براق شدن موهای آسیبدیده ناشی از دکلره شود. از طرفی با احیای پیوندهای پروتئینی، وز موها نیز برطرف شده و صافتر جلوه میکنند. برای محافظت از لباس خود، یک حوله قدیمی را روی شانههای خود بکشید یا یک پیراهن قدیمی بپوشید. اگر موهای شما بلند یا ضخیم است، با گیرههای مو آنها را به چند بخش تقسیم کنید. میتوانید ماسک مو را با انگشتان خود یا یک برس کوچک روی موهای خود بمالید. اگر موهای شما خشک است یا برای درمان شوره سر از آن استفاده میکنید، بهتر است ماسک مو را از نزدیکی پوست سر خود تا انتهای ساقه مو بمالید. چندین بار این مسیر را تکرار کنید.

با در نظر داشتن این موارد می توانید رنگ مناسب مو مورد نظر خود را انتخاب کنید و از آرایشگران درخواست کنید تا ترکیب مورد نظر را برای شما تهیه نماید. در این حالت قطعا به ایده آل نهایی خود دست خواهید یافت. رنگ مویخی نمونه ای از رنگ مو هایی است که چندین سال در لیست رنگ های موی ترند سال آن ها را میتوانیم مشاهده کنیم. سلبریتی های مختلفی در سال های متمادی در مراسم های مختلف این رنگ را برای مو های خود انتخاب نموده اند. از این سلبریتی ها به لیدی گاگا، تیلور سوئیفت و … اشاره کنیم. این ترکیب رنگ موج عظیمی از طرفداران را به سوی خود کشانده است. در سال 2020 نیز این رنگ همچنان ترند سال بوده است و در بسیاری از آرایشگاه ها، آرایشگران این رنگ و این ترکیب را به عنوان ترکیب برنده برای مشتریان مورد استفاده قرار می دهند. این ترکیب رنگ برای شما تغییرات بسیاری را ایجاد خواهد کرد.

اولین ویژگی شامپوهای بچه این است که حاوی مواد پاک کننده هستند و می توانند چربی ها، ذرات زائد پوست، شوره سر و غیره را از روی پوست کودک شما پاک کنند. رایحه های مختلف و عطرهای طبیعی استفاده شده در شامپوهای کودک بسیار ملایم و البته دل پذیر است و هیچ گونه حساسیتی بر روی پوست نوزاد شما ایجاد نمی کنند. از ویژگی های مهم و بسیار حائز اهمیت شامپو بچه این است که داخل چشم کودک نمی رود و موجب ریزش اشک نمی شود. بنابراین کودک شما هنگام شستشوی سر هیچ گونه ناراحتی را احساس نمی کند. دارای انواع ویتامین های مفید برای پوست و مو می باشد. قطعا همه شما اگزما را شنیدید که نوعی ناراحتی و بیماری پوستی است که در آن پوست قرمز و خشک می شود و این خشکی می تواند در هر قسمتی از بدن ظاهر شود. این بیماری دارای خارش است و در موارد بسیار حاد حتی می تواند دردناک باشد.

3. مخلوط کنید تا خمیری یکدست بهدست بیاید و آن را روی صورت خود بمالید. 4. بگذارید خمیر 15 دقیقه روی پوست بماند و بعد از آن، پوست خود را بشویید. به لطف این ماسک صورت خانگی، درخشش پوست شما تضمین شده است. برای پوستهای مختلط و چرب، ما دستورالعملهای مختلفی برای تهیه ماسک صورت در خانه ارائه میدهیم. تمامی ترکیبات استفادهشده طبیعی هستند و به شما این امکان را میدهند که بسته به نوع پوست و نیازتان از صورت خود مراقبت کنید. روغن درخت چای یک روغن ضروری برای تهیه ماسک صورت خانگی برای پوستهای مختلط و چرب است. 1. یک ماست طبیعی را فقط با 3 قطره روغن درخت چای مخلوط کنید (مراقب باشید بیشتر از 3 قطره نریزید؛ چون، مواد موجود در روغن ضروری، قوی هستند و اثرگذاری بالایی دارند). 2. خوب مخلوط کنید تا مواد یکدست شوند. 3. روی صورت بمالید سپس بگذارید 15 دقیقه بماند.

رنگ مو و دیگر محصولات

شاید قصد داشته باشید سال نو را با چهره جدیدی شروع کنید، به همین خاطر راهنمای جدیدترین و جذابترین رنگ موهای پیشنهادی را در این مقاله گردآوری کردهایم تا در تمام طول سال الهامبخش شما باشد. از بلوند براق گرفته تا مسی و قهوهای ساده، رنگهایی هستند که شما در این راهنمای رنگ مو با آنها مواجه خواهید شد. رنگ بلوند ماسهای برگرفته از رنگ شنهایی است که در جریان باد قرار گرفته و دارای سایهای ملایم و طیفی از رنگهای متنوع هستند. پایه رنگی خنثی روی موها را با هایلایت روشنتر گندمی و بژ هماهنگ کنید تا به مدل مورد نظر برسید. یک رنگ طلایی روشن با ته رنگی تیره و با هایلایت پلاتینی. برای ایجاد حالت چند رنگی، از رنگ عسلی به عنوان پایه یا برای ریشهها استفاده کنید و موجهایی از رشتههای بلوند طلایی یا سفید استفاده کنید. به هایلایت موهای دو سمت صورت دقت کنید که حتماً رنگ چهره را زیباتر نشان دهد. نکته: این رنگ مو معمولاً برای پوستهای با رنگ خنثی مناسبتر است تا پوستهای تیره.

به مدت 20 دقیقه روی سرتان باقی بماند( ده دقیقهاش را با یک سهشوار گرم نگهدارید.) سپس موهایتان را با شامپو و حالت دهند شسشتو دهید. اگر هنوز هم از رنگ موهایتان راضی نیستید، به نظر میرسد که باید به یک آرایشگاه مراجعه کنید! اگر از مرحله زدن حالت دهنده بپرید و انجامش ندهید، اصطلاحا کوتیکول مو باز باقی میماند و رنگ به فعالیت خود ادامه میدهد. پس اگر با رنگی بسیار تیرهتر از آنچه انتظارش را داشتید مواجه شدید تعجب نکنید. حالتدهندهای که در بستهی رنگ مو وجود دارد را بیرون نیندازید و اگر این کار را کردید، حتما از یک حالت دهنده قوی پس از شستن موهایتان در حمام استفاده کنید. اگر میخواهید موهای سفید شدهتان را رنگ کنید تا دیده نشوند، از رنگهای روشنتر استفاده کنید مثلا بلوند. با این روش موهای سفید شما به شکل انعکاسی از نور به نظر خواهند رسید. بنابراین وقتی موهای رنگشدهتان رشد کردند، موهای سفیدتان تو ذوق نخواهند زد.

دریابیم که چگونه تبدیل به بهتر با رنگ مو در 10 دقیقه

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد بانه لوکس بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.